Keep on going....

På kvällsjoggingen igår så blev det rokord, bara med 20 sec, men det är ju alltid något :) Gårdagen var ingen rolig dag alls, skit jobbig faktiskt, av anledningar jag inte känner till. Idag har det varit bättre trots att det bara blev 2 korta promenader eftersom det har regnar väldigt mycket här idag. Matintaget har jag skött ganska bra och jag tror att sötsuget som jag upplever blir därför att jag äter för sällan. Jag behöver något bra mellanmål som inte innehåller så mycket kalorier, förslag? Kan man göra något gott med keso?
 
Imorgon ska jag göra ett nytt försök att åka ner till Gävle och träna hockey, sedan åker jag hem igen på lördag. För att troligtvist åka ner igen några dagar till veckan ;) Mycket åkande blir det men det är de helt klart värt! 2 1/2 vecka kvar på sommarlovet nu sen flyttar jag ner till Gävle igen, ska bli riktigt skönt att komma igång med skolan igen och få lite vardagsrutiner :) Jag tror att det kommer gå lättare med mat och träning då också.
 
You can do it!


Kommentarer
Gentle Giant

Det finns massa gott att göra med keso. Man kan ha den med bär, frukt, nötter... Mitt favvo mellanmål just nu är keso med päronbitar. Annars kör jag på keso med äpple som kryddats med kanel, liite ingefära och ännu mindre chili. Blåbär är oxå en höjdare... Blev allt lite sugen nu... /GG

2012-08-10 @ 10:32:49
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se
Linda

Jag älskar Keso. GG hade jättebra alternativ men om man känner för att dra det åt ett annat håll så brukar jag ta med aromat på

2012-08-10 @ 22:36:04
URL: http://goingsmaller.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0