Inställd invägning

Ännu en vecka som jag inte har skött mig har passerat, eller jag skötte mig super bra i veckan men helgen var värre, mycket värre... Jag har inte vägt mig. Anledningen till det är för att jag lånat ut mitt wii och då inte har någon våg, är inte helt sugen på att väga mig heller så det får vänta till nästa vecka. I helgen har jag varit riktigt svag! Inte alls kunna motstå frestelserna runtom kring mig. Dessutom vaknade jag i söndags med förskylning så inte har jag tränat heller. Nä ursch och fy, nu är det nya tag som gäller. På onsdag flyttar jag ner till Gävle igen :D Äntligen! :)
 
Idag har jag jobbat hela dagen. Börjad 06.00 och hade tid till 14.00 men pga personal brist fick jag jobba till 17.00 istället. Och eftersom man inte är super rik som student så är det super att få lite exta i kassan, speciellt nu då jag börjat med hockeyn som lär kosta lite. Imorgon är det jobb igen 06.00 till 14.00. Nu ska jag packa lite och sen ska jag sova!
 
Hade bra :)
 
You can do it!


Kommentarer
Linda

Det är sånt som händer. Man får ta nya tag. Heja!

2012-08-21 @ 16:51:43
URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Vill gå ner -25 kg

Hej :) Jag har precis hittat din blogg! Och hoppas att jag kan lyckas gå ner mkt i vikt som du. Hur har du lykats så bra? :)
Kramar

Svar: Hej, egentligen vet jag inte varför och hur jag lyckats denna gång men jag har på något sätt lyckats hålla mig motiverad och bara kört på! Motivationen är det viktigaste å har man den så kanman komma långt tror jag, hur jag gjort med kost och träning osv kan du läsa om i bloggen :) Hoppas det kommer gå bra för dig :DKram
Linn

2012-08-22 @ 14:06:09
URL: http://jagkommerklaradet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0