Gävlet tur och retur

Nu har jag kommit tillbaka till sundsvall igen. Åkte ner till gävle vid 12 i går och kom hem vid 14 idag. Träningen gick bra och ja det är bara så otroligt roligt! Till veckan är det träning tidags,onsdag och fredag så jag åker ner på tisdag och stannar till på torsdag, fredagsträningen kan jag inte vara med på då jag lovat vara barnvakt till syrrans barn i helgen :) Jag känner att träningsvärken kommer smygande och jag antar att den inte kommer vara nådig i morgon!
 
Tack för tipsen med keso, till veckan ska jag prova lite olika ideér :)
Idag kommer jag att fuska lite, mamma och pappa ska ha gäster och mamma har gjort en cheesecake och jag tänker inte ens försöka stå emot den frestelsen ;) Men det är ju trotts allt lördag ;)
 
Ha en bra fortsatt helg och glöm inte; You can do it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0