Vägning

Ja i morse var det då dags för vägning,  Det gick bra! -1.2 kg, nöjd! Känns super och motivationen är nu i topp igen! 

Startvikt: 112 kg
Start BMI: 43.7
Längd:1,60

Nuvarande vikt: 86.4 kg (- 25.6)
Nuvarande BMI: 33.8 (-9.9)

Delmål vikt: 80 kg. 16 Juni
Delmål BMI: 31.3

Det går neråt! Woho!

Har nyss kommit tillbaka från min morgon tur, idag tog det elva sec längre än gårdagens rekord, hade kunna slagit den men träningsvärken i benen gör att de kanns som cement och väger 5 kh mer var :P Det kändes som att det gick sakta när jag sprang och jag gick sista biten så jag hade förväntat mig en mycket sämre tid så blev mycket förvånad när den visade på endas 11 sec mer :P
För denna vecka har jag åter igen målet att gå ner minst 1 kg, alltid roligt att se att det är minus, men extra roligt då det är över 1 kg.

Nu blir det till å duscha och sen gå mot skolan :)
Ha en bra måndag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0