Shopping =)

Idag har jag inhandlat lite nya träningskläder :) Jag köpte: byxor (tights, eller va man ska kalla de), ett linne, en jacka och två par strumpor :) Alltså en helt ny utstyrsel :) Använde de sen då jag och Sofie gick en runda i skogen, vi gick 5.5 km spåret idag, det var iallfall sjukt stor skillnad på att använda de nya tightsen än mjukisbyxorna jag använt tidigare. Det blev lixom lättare att gå :D

Jag var också på HM och prova klänningen som jag välldigt gärna vill ha till på E`s bröllop men, ja det krävs nog för många kilon innan jag kommer i den.. Tror inte jag hinner men jag ska göra det bästa jag kan, sen är det bara att hopaps. Vet inte vad jag ska göra annars, måste kanske hitta några fler alternativ om jag inte lyckas banta ner mig så jag kommer i den klänningen. Jag hoppas, men jag tror inte.. Men kanske... Haha! Kämpa ska jag göra iallafall!

Imorgon är det VÄGNING! Shit vad jag längtar! vill nästan gå och lägga mig nu :P Hoppas, tror och VILL att vågen ska visa på en viktminskning av MINST 1 kg!Hoppas, hoppas, hoppas!

Hörs i morgon då jag väger under 86 kg ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0