God morgon =D

När jag vaknade i morse snöadet det och först tänkte jag att jag skulle låta bli morgon turen men sen börja fundera på varför jag skulle göra det? Argument 1:jag blir blöt. svar Det är möjligt att hänga upp kläderna då du kommer hem. Argument 2: Det kan vara halt. Svar: ja fast det vet du inte förens du är ute och om det är det så kan du gå. 
Argument 3: jag har sjukt mycket träningsvärk i benen. Svar: Ja men det blir väll bättre om man rör på sig??Argument 4: jag är trött. Svar: Och??
Haha ja typ så gick tankarna på morgonen, jag ansåg att argumentetn inte höll och tog mig en tur ändå ;P och tur var väll det för jag slog mitt tid rekord :P Det tog 38 min 39 sec och 8 tiondelar, en minut bättre än i går :)
Nu har jag ätit frukost, sen blir det dusch, plugg och sedan vid 2 tiden ska jag ner på torget där det ska vara nå firande för Brynäs som tog guld :)  

Trevlig helg :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0