Feels good :)

Morgonens runda gick bättre än förväntat. Det kändes halvbra under tiden jag var ute och trodde inte det skulle bli något rekord idag inte, men vad fel man kan ha :P Tiden blev 36 min 3 sec och 4 tiondelar, alltså 2 min och 36 sec bättre än igår :D Får se när jag lyckas slå detta rekor. Jag håller också koll på ett ungefär hur många steg jag tar på en runda och idag var det ca 200 mindre steg än i början vilket betyder att jag tar längre steg nu.

idag ska det läsas studieböcker. Eller ja bara en, den är på 300 sidor så jag har ju att göra. Men jag kommer ta pause kl 13 och se på Desperate housewives och kl 16 ska jag se Grey´s Anatomy eftersom jag missade båda två i veckan. Har itne sett så mkt på tv i veckan eller jo men inte det vanliga, har varit övervägande hockey :)

Nu läsning!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0