22222

Igår gick jag 22222 steg :P
Dessa samlade jag ihop på morgonrunda, promenad till och från skolan och sedan en promenad i spåret på eftermiddagen med Sandra.
Blev en morgon runda idag också trots att jag gärna hade legat kvar i sängen. Blev lite senar än vanligt igår då Sofie var här och jag färgade håret på henne. Förresten så kan jag ju tala om att senare än vanligt för mig är efter 22 :P
Imorse klev jag upp vid 6 tiden och halv sju var jag på väg ut :) Det bästa med att kliva upp så tidigt är att man inte behöver stressa, jag har hunnit med massor utan att stressa och ändå hinner jag nu skriva lite innan mina gruppkamrater kommer för att göra lite skolarbete ;) Jag har varit ut på min morgonrunda, ätit gröt, diskat, duschat och läst 25 sidor i en av studiebökerna vi har, så nu är den utläst :) Förresten så slog jag mitt rekor på min morgonrunda med 21 sec. Rekordet är numera 35 min och 41 sec :) Idag blir det grupparbete halva dan skulle jag tro, sen ska jag läsa en bok och skriva läslogg till den som ska vara inne på tordag och så ska jag ju självklart gå ut och gå också!

Have a nice day!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0