Tävlingsstart

Nu är det dax, idag drar tävlingen i gång och jag ska vinna! Invägningen var verkligen inte rolig. Jag tänkte att jag inte skulle skriva resultatet här men när jag började bloggen så bestämde jag att skriva allt precis som det var för att när man går när man bantar så går det upp och ner hela tiden, det viktiga är att man kommer igång igen och inte ger upp. Så vågen stod på 79.3 kg. jag har alltså gått upp 9.5 kg sen min lägsta vikt som jag hade i Augusti. Känns såklart inte alls bra men nu ska det bort igen! Peppad till tusen!

I can do it!!!


Kommentarer
undran

Har just hittat in på din blogg och vart helt fast.
Du har gjort det sjukt bra!!
Tänkte fråga hur det blivit med löshud för dig, är det tok mycket eller har kroppen "fixat" de bra?

2013-03-11 @ 17:36:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0