Invägning v 35

Vet ni vad? Jag lyckades inte...-0,3 visade vågen, känslan som går igenom min kropp är besvikelse och uppgivenhet men bara för en stund... 70 kändes just då så nära men så långt borta men jag vet ju att det inte krävs så mycket för att klara gränsen, den är nära nu. Men jag ville så gärna! Dock har jag vägt mig några gånger den här veckan så jag visste redan innan att det skulle bli svårt att nå den gränsen men den här veckan tänker jag inte väga mig en enda gång, inte förens nästa måndag!  Och denna vecka ska jag göra allt för att komma under 70. Under 70 har alltid varit en dröm. I början tänkte jag; "tänk om man skulle väga under 70" ja typ så iallafall. Då kändes det omöjligt och så långt bort! Men nu är et så nära, häftigt, ännu häftigare kommer det kännas när jag äntligen lyckas :D Jag kom att tänka att jag ju har tränat mycket och kanske är det så att jag har byggt lite muskler den här veckan. Jag vill iallfall tro att det är så ;)
 
Startvikt: 112 kg
Start BMI: 43.7
Längd:1,60
 
Nuvarande vikt: 70,2 kg (- 41,8)
Nuvarande BMI: 27,4 (-16,3)
 
Delmål vikt: 69,9 kg. 10 november
Delmål BMI: 27.3
 
You can do it!
 
 


Kommentarer
Maire

HEJ !
Men du tänk på att du faktiskt har börjat att träna en hel del och att du bygger muskler och det väger ju lite de med eller hur ?
Tycker att du har varit super duktig som har gått ner så mycket som du redan gjort.
Antar att jag inte känner igen dig om jag skulle möta dig på Högskolan någon dag
Kram

2012-09-03 @ 17:52:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0