Uppdatering

Ja, ni som följt min blogg på senaste tiden har märkt att det varit mycket upp och ner. Ena dagen har det varit full fart på träning och viktminskning och andra dagen har jag haft fullt fokus på att äta så mycket som möjligt ungefär...
Den här veckan har varit tuff på många sätt.  I måndags mådde jag verkligen inte alls bra och jag är otroligt glad att jag har några super bra kompisar i klassen som hjälpte mig då. På tisdagen så följde jag med M (kompis i klassen)hem till henne och hennes familj för att slippa vara ensam hela tiden, jag tror det är det som blir jobbigast, även om jag träffar klasskompisarna på skolan och tjejerna i laget på hockeyn så har jag mycke tid ensam. Vi går i skolan ca 3 dagar i vecakn och resten av dagarna spenderar jag själv hemma, jag blir ju knäpp och otroligt less på mig själv. Alldeles för mycket egentid och alldeles för lite kontakt med andra mäniskor gjorde att jag lixom typ bröt ihop lite i måndags.. Nu låter det som att jag aldrig träffar nå folk men det gör jag ju inprincip varje dag men det blir på ett annat sätt än det jag behöver. Tror fan att det är kroppskontakt man behöver i bland! Inte vet jag men det är nog så det känns. Familjen är ju de som man oftast släpper in närmast men de är ju i Sundsvall, lite långt att åka till sundsvall för en kram ;)
Att jag fick följa med M hem var guld värt och gjorde underverk för humöret. En helt vanlig vardag för dem, men för mig var det super att få vara där och bara vara men ändå ha människor runt omkring och speciellt barn, barn är så härliga!
Jag vet inte riktigt vart jag är just nu men på väg uppåt iallfall hoppas jag, och det känns så också.
I morgon åker jag till Sundsvall. Som vanligt ser jag framemot det men jag vet ju också att varje gång jag åker upp så måste jag åka ner, även om jag trivs här nere så är det jobbigt att åka tillbaka och jag kommer ur fas och kommer inte i den på några dagar. Hemlängtan kanske det kallas? Men ändå vill jag inte flytta från Gävle jag har ju mycket roligt här nere.
 
Förvirringen fortsätter...
 
You can do it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0