Tisdag

Än så länge går det bra och jag känner mig inte ens minsta lilla frestad av godis eller annat onyttigt...  Och det är ju tur det eftersom det inte blir nå sånt på ganska länge nu :P
Jag är bättre i förskylningen nu och gårdagens hockeyträning kändes ganska bra :) Det betyder mycket att komma igång med träningen igen, jag har väldigt svårt för att hålla motivationen uppe då jag inte tränar.
På lördag har vi vår första seriematch och det ska bli spännande att se om man får vara med på den, vi är ganska många i laget nu så det är inte säkert att man får spela varje match så det gäller att prestera för att få spela.
Men i kväll blir det vila, har träning i morgon och på torsdag, vila fredag och förhoppningsvist match på lördag. Nu blir det lite tv tittande, sen blir det god natt!
 
You can do it!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0