Ny start!

Nu är det söndag och i morgon är det full fart som gäller, jag har bestämt mig för att när jag fyller år så ska jag väga under 65 kg , det är den 5 december. Det ska jag verkligen klara. Men jag tänker göra det lite anorlunda nu, jag tänker inte väga mig förens på slutdatumet. Anledningen till detta är för att vad vågen en visar så blir jag mycket påverkad. Visar den plus så tröstäter jag och visar den minus så firar jag och "unnar" mig något gott, så nu blir det ingen vägning förrens den 5 dec. Jag tänker börja använda shapeup appen och skriva upp alla kcal igen, känns som jag behöver påminnas igen hur mycket man faktiskt stoppar i sig.  Sen så ska jag också börja skriva här varje dag så jag verkligen tänker efter varje dag, och reflekterr lite över hur det går och så, annars är det lätt att glömma bort.
 
Igår hade vi en träningsdag på ishockeyn, skit kul var det. Hade först en isträning 1 tim o 30 min sen fys träning 30 min, sen åt vi tacobuffe , teori 45 min och en isträning 1 tim o 30 min.  Men jag fick ont i fötterna av skridskorna så ska försöka hitta nå nya sulor att köpa.
 
 
You can do it!
I can do it!
We can do it!
 
Let´s go!
 


Kommentarer
Jasmin

Hej Linn!
Hittat tillbaka till din blogg. Kan inte du ansluta dig till Bloglovin så kan man lättare följa dig? :)
Så kul att du kommit under 70 kg! Snacka om bra jobbat, du klarar lätt ditt delmål tror jag. Och vilken fin jacka du köpt. Roligt med Pink! :D
Saknar dig, hoppas vi syns snart, kram!

Svar: Hej jag har fixat blogloving nu :) Jag kommer hem en sväng om två veckor kanske hinner ses då?
Kram :)
Linn

2012-10-07 @ 11:47:33
URL: http://jassisa.blogg.se
natalija

Jag har precis samma problem med att väga mig, blir blind på vågen. Är det + så tröstäter jag och - så firar jag nedgången så skall heller inte väga mig förrän på julafton då jag hoppas väga 59 :)

Svar: Ja den hemska vågen, man vill inte se den men ändå kan man inte låta bli den ;) Lycka till med att nå ditt mål :)
Linn

2012-10-07 @ 21:41:45
URL: http://tthalija.bloggplatsen.se
Johanna

Jag läste att snabb viktnedgång kan leda till depression, kroppen ställer in sig i sparläge och hormonerna i kroppen säger att kroppen ska överleva.
Så ta inte en nedgång så hårt, det kan vara kroppen som ställer in sig på sparläge och säger stopp :)

Svar: Aha okej då ska jag tänka på det när vågen inte visar som jag vill ;)
Linn

2012-10-09 @ 14:50:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0