Fredag

Var på skolan i morse 9-11,30 så var en ganska kort skol dag ;) Men den var rolig, vi dansade lite olika danser och gjorde några sångramsor, visst låter det betungande? Haha
 
Jag gick till icg från skolan och sen tog jag en promenad efter lunchen också. Men jag märker att min kropp inte är van att gå nu, har ju tränat på aant sätt ett tag, för jag blir helt slut av att gå, får ont lite här och där och tycker att det är allmänt jobbigt. Så nu blir det mer promenader framöver så jag kommer igång igen.
Idag har jag inte räknat kcal, matchdag i morgon vilket innebär att man behöver fylla på kroppen så man orkar med hela matchen :) Men man får inte äta för mycket heller, ska vara lagom lixom ;) Inte för att jag vet vad lagom är ännu men ja märker väll. I övrigt så har jag inte gjort så mycket. Men nu tror jag det är dax att sova så man är utvilad i morgon :)
 
God natt
 
You can do it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0