Sveg-Sandviken

I går hade vi match mot Sveg i Sveg. Bussresan dit tog 3 1/2 timme. Vi vann matchen med 0-5 :) Blev inget mål för mig denna match heller men jag ska väll lyckas göre ett snart ;) Mamma, pappa och storebror kom och tittade så sen åkte jag med de hem till Sundsvall, ska till tandläkaren i morgon sen åker jag hem till Gävle igen :) 
 
Jag vägde mig i morse, men kunde ju inte väga mig på min våg så jag vet inte om de väger riktigt lika. Men om det stämmer så har jag gått ner 3,2 kg sen i söndags! Får se på tisdag, då jag kan väga mig hemma, om det kan stämma :) men det har ju gått ovanligt bra denna vecka så det skulle inte förvåna mig så mycket faktiskt :) 
Jag rotade runt lite i garderoberna här hemma förut så nu har jag ett par täckbyxor så nu slipper jag frysa så väldigt om rumpan då jag är ute och går ;) 
 
Nu ska jag se The mentalist :)
 
You can do it! 
 
50 dagar kvar till nyår! 


Kommentarer
Jasmin

Wow du bara rasar i vikt ju, sjukt bra kämpat!
Och snygga skor du hade köpt :)

Svar: Tack :)
Linn

2012-11-11 @ 23:55:54
URL: http://jassisa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0