Bussresa

var och simma igår morse, det gick lite bättre än första gången iallafall :P sen var jag och klippte mig, toppade bara. Jag trodde det var mer av håret som var slitet och behövdes klippas bort men var bara ca 2 cm så är ganska nöjd för jag ville ju ha kvar mitt långa har :) sen blev det en riktig slappdag i soffan.

Nu sitter jag på bussen mot Karlstad, vid har match mot Skåre 15.45De Dleder serien så blir nog en tuff match... Vi har nyss haft pause i Örebro så chauffören fick vila lite, och nu är vi på väg igen. Jag har sett en film, pratat och lyssnat på musik, man hinner med mycket när det är långa bussresor :P

Ha en bra dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0