-30kg, imponerande!

Sitter och läser aftonbladet då jag hittar en artikel om en kvinna som gåt ner 30 kg på 9 månader och jag tänker; Shit hur har hon klarat det? 30 kg på 9 månader är ju super bra. Någon sekund senare inser jag att jag gått ner 30 kg på 5 månader! Bara grejen att jag blir sjukt imponerad av hennes bedrift och sedan inser att jag har gjort samm sak fast sabbare, ja helt otroligt.  Att jag lyckades nå del målet, -32, innan brölloppet är så otroligt roligt, samtidigt har jg inte fattat det. Jag kollar mig i spegeln och inser att jag har blivit mycket mindre men ändå är det svårt att förstå att 34 kg har försvunnit från min kropp. Jag blir imponerad över hennes bedrift men inte över mig egen, däremot är jag otroilgt stolt över det jag har gjort
Jag känner att det är lättare nu men huvudet fattar det inte :P Fortfarande då jag kollar på kläder så går jag till avdelningarna med stora storlekar, eftsom att "det ju inte är någon idé att kolla på de andra kläderna som jag inte kan ha! " Men så är det ju inte nu längre, jag har storlek 44 nu och det brukar ju finnas på vanliga avdelningar. Lär ta ett tag innan man lär sig allt nytt ;)

Nu ska jag göra klart terminens sista skolarbete, en power point presentation inför redovisning i morgon :)
Ha en bra dag :)



Kommentarer
Stephanie

Hej!



Jag vill börja med att säga wow. Grattis till din viktnedgång. Otroligt :) Det är så mycket jag vill gå ner. Hur har du betett dig?



Otroligt. Och kul att du hittade till min blogg. Då även du gått ner mycket.



Såg att du bor i gävle med btw. Kul :)



/ Stephanie

2012-05-30 @ 18:12:32
URL: http://stephany.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0