5.5

Shit va jag är stolt över mig själv just nu :D Har precis kommit in efter att ha varit ute och joggat med Sofie. Vi joggade 5.5 km spåret, gick först ca 500 m sen joggade vi resten. Alltså 5 km! Tror aldrig jag har gjort det förut, inte utan att vila lite ibland. När jag började jogga för 2 1/2 vecka sedan orkade jag jogga ca 5 min max och idag joggade jag 5 km, obegripligt!

I övrigt har det varit en sjukt bra dag :D Det har inte hänt något speciellt alls jag har bara mått så bra :) Precis tvärtemot för hur jag mådde igår, konstigt att man kan pendla så mycket i humöret utan att man förstår anledningen till att man är glad eller sur. men idag har iallafall vart en toppen dag och jag hoppas att det håller i sig ett tag nu :)
Som vanligt så längtar jag till i på måndag men just nu längtar jag ännu mer till i morgon eftermiddag för då får jag träffa underbara Candie <3
Självklart får jag träffa resten av familjen också men det är ju annorlunda med Candie, henne kan man ju inte prata med i telefonen, är lite svårt iallfall att prata i telefon med en döv hund :P

Älsklingen min <3


Nu ska jag äta nå och fortsätta packa :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0