Hockey =D

Blev inget rekord på morgonrundan igår, men idag blev det :) Inget jätte rekord, men ändå :P 2 sec bättre denna gång, 33 min och 46 sec är tiden att slå nu :)

Igår hände inte så mycket pluggade på förmiddagen och på eftermiddagen blev det ett varv i 5.5 km spåret med Sofie och Sandra. Och eftsom Sandra gick lite fel så blev det mkt jogging för mig och Sofie :P Innan trodde jag inte att jag orkade jogga så långt men jag antar att man kan mer än vad man tror att att man tar i lite mer och lite längre om man joggar med någon :) Jag joggade inte hela spåret men sammanlagt blev det nog 4 km iallafall :)

På klällen blev det grillning och sen var tanken att åka bort till skolan och kolla på majbrasa men efter maten blev vi lite väl trötta, så på vägen ner till Ica gick vi förbi brasan här i Sätra en sväng sen gick vi hem och spela basket på wii istället :)

Idag ska jag plugga på förmiddagen och runt ett tiden ska vi ut i 5.5 km spåret igen. SEN KLOCKAN 15.30 BLIR DET HOCKEY!!!!! Sverige-USA i läkerol arena :D Woho! Längtar! Första gången jag ska se landslaget spela och det kommer bli hur kul som hellst!

Men nu blir det läsning...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0