Ö-vik

Dagens morgonrunda gick ganska bra, orkade inte jogga hela vägen men ganska nöjd ändå. Var otroligt varmt också så jag svettades som en tok :P
Ser framemot att ställa mig på vågen på måndag. hoppas på - 1,8 så jag kommer under 80 strecket, det skulle kännas super! Dessutom behöver jag det om jag ska ha insta chans att slå C i tävlingen, han hade redan gått ner 1.5 kg så jag får nog hoppas på underverk om jag ska lyckas! Haha

Idag blir det en tur upp till örnsköldsvik och hämta hem brorssonen som går på sommarlov idag :)
Nu ska jag göra mig i ordning, ha en bra dag :)


Kommentarer
Marie

Det kommer säker att gå super bra ska du se. Kom på att jag har nog ett par svarta byxor som du skulle kunna få om du vill ha dem, de ligger här och skräpar

2012-05-25 @ 22:16:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0