Möhippa

Ja igår var det dags för Emelies möhippas. Som jag hadde planerat...
Jag trodde vi skulle bli några fler men vi blev 6 st och det räckte gott och väl, shit vad roligt vi hade!
Dock var jag inte på topp eftersom jag lyckats dra på mig en försylning. Så jag hade feber hela dagen!

Började iallfall med att jag klev upp 04.00 och åt frukost och gjorde mig klar sen hämta jag upp Jasmin. 05.00 åkte vi från kvissleby och 10.10 kom vi fram till malmköping.mötte upp de andra som skulle med. Sen hämtade vi upp Emelie som blev väldigt förvånad! Hennes första fras var: Vad gör ni här? haha tog nog någon sec innan hon fattade vad som hände. Hon fick några få min på sig att göra sig klar. Sen åkte vi till Boda borg i oxelösund och eftersom Emelie inte visst var vi skulle så satt hon och försökte gissa var vi skulle, var ju ingen större mening med det eftersom vi ändå inte hade sagt något om hon gissa rätt :P Hon fick byta om i bilen till sin fina rosa utstyrsel :P Vi var på boda borg i 5 tim, till lunch åt vi taco buffe. Sen åkte vi tillbaka till malmköping och duscha och börja hälla i Emelie lite dricka ;) Sen åt vi middag på en pizzeria, där Emelie fick i uppdrag att pruta på maten. Hon lyckades få en cider gratis, så hon fick godkänt på det uppdraget :) Sen gick vi till en raggarträff och på vägen dit fick hon i uppgift att lifta med en raggarbil, det lyckades hon med och fick åka raggaril en sväng ;) Sen blev vi där resten av kvällen. Blev en ganska tidig kväll, kom hem vi 12, men alla var super trötta och tröttas var jag, dessutom var Emelie jätte full! Det var en rolig dag och den blev klart mkt bättre än jag väntat.

I morgon har jag vägning! Ser framemot det:) Tror nog att det kommer bli ett bra resultat. Mindre bra är att jag som sagt blitt super förskyld och inte kan träna men jag brukar tänka att när man blir sjuk så är det för att kroppen behöver vila. Säker helt fel men det känns bättre då ;) Ja, just det! Klänningen som jag ska ha när jag är brudtärna kan jag ha nu! Sisst jag provade den var jag några cm för stor runt men nu kan jag ha den. Är så jäkla glad! Var super orolig att jag inte skulle hinna i den. Det är nu tre veckor kvar till brölloppet, trodde verkligen inte att jag skulle säga det men: jag får inte gå ner för mkt fram tills dess för då blir klänningen stor! Underbart!

Jag tror jag börjar förstå nu att jag faktiskt gått ner 30 kg! Har provat lite gamla kläder och inser hur j*vla stor jag var! Hur kunde jag röra på mig? Det känns helt jäkla underbart och jag mår hur bra som helst just nu!
30 kg ÄR jätte mycket. Jag kollade på en bild som togs innan jag började och jämförde med hur jag ser ut nu, Shit alltså! Kan bara inte fatta vilken skillnad! Tyvärr är det inte bilder som jag vill dela med mig av :P kanske ni får se de någon gång men inte idag. Ska försöka hitta nå bilder där jag har lite mer kläder ;) 

Nu blir det sängen! God natt <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0