Hur orkade jag gå?

Hur kunde jag ens ta mig framåt för ca 30 kg sen?
Har varit ner och handla, först var ja på willys och köpte mjölk, yoghurt, 1kg brocoli och 1kg kyckling. Uppskattar detta till ca 4 kg. Sen gick jag på rusta och köpte ett par hantlar 2x3kg och en pilatesmatta. Tillsammans blir allt ca 10 kg. Shit vad det var jobbigt att bära hem! Har inte svettats så mycket, av att gå, på hur länger som hellst. Det var ändå bara 10 kg extra, förut hade jag 30 kg mer att släpa runt på! jag fattar inte hur jag ens orkade gå! 
Men jag har faktiskt tänkt på att jag svettas mycket mindre nu, vilket är så otroligt skönt! Nu är det nästan så jag längtar till sommar, sol och värme, vilket jag inte brukade göra förut, jag hatar att svettas om jag gör det då jag inte tränar. När jag tränar känns det som att jag inte tränat tillräckligt om jag inte blir svettig men man ska inte behöva bli svettig bara av att sitta i värmen. Visst man kan bli varm men inte så att svettet rinner i pannan :P Ser framemot att slippa detta denna sommar :D (hoppas jag iallfall)

Nu ska jag äta lunch och sedan ska jag sätta fart med skolarbetet :) hoppas hinna skriva någon sida idag iallfall :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0