Grattis pappa <3

Grattis pappa på födelsedagen <3

Startade morgonen med rekord på morgonrundan, 59 sec bättre :) rekordtid just nu : 31 min och 26 sec.

Idag ska jag ner till min vfu plats och göra un uppgift till slutskrivuppgiften. Sen ska jag skriva klart så fort so möjligt för på måndag åker jag hem för att jobba tisdag och onsdag :D Behöver verkligen några arbetsdagar eftersom jag inte har något sommarjobb. Föresten så har jag nu köpt en ny klänning nu ska jag bara komma i den.  Klänningen är nere hos Emelie just nu, jag fick ringa runt till olika H&M för att få tag i den och den fanns i Eskilstuna så Emelie fick åka och köpa den, så jag kan inte prova den för att se hur långt jag har kvar men kanske lika bra det för då kanske jag skulle ha gett upp hoppet om den ;)

Nu ska jag sätta lite fart här, ha en bra dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0