Fel på vågen???

Haha vad är det som händer???
Klev upp på vågen med förhoppningar om att den skulle visa minst -1.8. Det gjorde den!! Veckans resultat= -4.3!
Det kan man kalla ett rekord! Jag vet inte vad som gjort att jag förtjänat en sådan bra viktnedgång denna vecka men jag gillar det!

Startvikt: 112 kg
Start BMI: 43.7
Längd:1,60

Nuvarande vikt: 77,4 kg (- 34.6)
Nuvarande BMI: 30.2 (-13.5)

Delmål vikt: 80 kg. 16 Juni
Delmål BMI: 31.3

Jag har klarat delmålet, tre veckor innan!!! Shit vad bra jag har gjort det!

Nytt delmål:

Delmål vikt: 70 kg. 27 augusti
Delmål BMI: 27.3

Det kanske låter lite, men det kommer en sommar emellan nu och jag måste vara realistisk!

Jag vill skriva massa mer men måste göra mig i ordning för skolan nu. Ha en bra dag :)


Kommentarer
Kimzan

WOW vilken prestation! Imponerande. Jag ska leta vidare i din blogg, och läsa in mig på din viktresa, och heja på dig.

Jag har precis tagit upp min kamp (igen) och startat en ny viktblogg. Kolla gärna in den, hade varit kul att ha någon i samma situation att peppas med!

Lycka till och glad midsommar!
Mvh Kim

2012-06-21 @ 20:46:09
URL: http://urformtilliform.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0