En runda till :)

Tog en runda till nu på kvällen :)
11 sec bättre än gammla rekordet :D Dessutom joggade jag hela varvet så idag har jag joggat sammanlagt 8km!
Shit, hur imponerande är inte det? Kan fortfarande inte tro att det är jag som gör det här, helt knas.

På uppsatsen lyckades jag skriva 1300 ord så har minst 1500 kvar, men är väldigt nöjd med det, imorgon blir det minst 1000 ord till så jag hinner klart allt på söndag :)

Jag har slagit rekord, det är fredag kväll och snart börjar hockeyn, myyys!

Trevlig helg <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0