Tufft!

Hello!
Nu sitter jag på Enåbadets camping i Rättvik =)
 
Har kommit igång med lite med träningen igen nu, var ute och jogga i går kväll och i morse. I går kväll då jag var ut gick det förvånansvärt lätt, joggade en halvtimme utan att känna mig totalt slut! Jag fattar inte att jag orkar. Det går dock inte fort, men ändå!
I övrigt har jag det mycket, mycket svårt att hålla mig ifrån att äta "bara en till". Varje mat tillfälle är en kamp mot mig själv. Jag får verkligen kämpa för att inte bara  "vräka" i mig mat! Jag vet inte varför det är så just nu men kanske är det för att jag är van att när man är på semester ska det ätas både gott (onyttigt) och mycket. Fler som har erfarenhet av detta??
 
Jag känner att det skulle vara mkt intressant att väga sig nu, är väldigt nyfiken på hur det har gått. Men jag får vänta tills på måndag innan det är dags. 
 
Jag har dessutom för första gången i mitt liv blivit biten av en fästing, jag hittade den i mitt lår! Uscha!
Jag: Jag har fått en fästing!
Mamma: Nej det är ingen fästing.
Jag: Den rör ju på benen!!!!
 
Haha fick lite panik, var inte alls roligt att ha ett djur med sprattlande ben som satt fast i mitt ben! När vi drog ur den så fick vi inte ut hela så det är typ klor eller nått kvar men de skulle komma ur av sig själv. Uscha! Inga fler sådana vill jag ha.
 
Nu ska jag gå och sova så att jag orkar upp o springa i morgon =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0