Tävlingen

Jag vägde mig igen idag eftersom jag välldigt gärna vill vinna över C men vågen visade på + vilket den alltid gör dagen efter invägning så jag fattar inte varför jag inte lär mig :P Nu ska jag vänta någon dag innan jag väger mig igen, tror jag, men ajg vill väldigt gärna vinna nu :P 0.1 ska det vara så svårt? Men jag råkade ju fuska lite igår och åt en smörgås, vilket min kropp inte är van med nu, så nu blir det till och skärpa till sig igen!
till
Jobb igår och idag, mamma börja en timme tidigare än mig idag så nu sitter jag i personalrummet tills jag börjar, eftersom vi åker samma bil. Nu ska ja se en film, ska försöka att inte somna men vi får väll se hur det blir med det ;)

Ha en bra dag!



Kommentarer
Åsa

Hejsan,



Stort grattis till en otroligt imponerande viktnedgång!



Hur har du lagt upp din kost och vad tänker på när du viktminskar?



Lycka till i fortsättningen! /Åsa

2012-06-05 @ 21:38:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0