Super dag :)

Ur bantnings synpunkt har detta varit en super dag. Har skött mig exemplariskt vad gäller ätandet idag ;) Så här har min matdag sett ut; 

Frukost: Havregrynsgröt med äppelmos och minimjölk.
Lunch: Köttgryta. (40 kcal per portion) men jag åt nog mer än en portion.
Middag: Kycklingfile med ris och wokgrönsaker
+ 2 äpplen

Sen har jag och C varit ute på en rejäl kvällspromenad. Vi gick 1.1 mil på 1 tim och 30 min. Så otroligt skönt att komma igång med träningen igen :) Man mår så otroligt bra efteråt. Det är ett sådant härligt lugn som infinner sig i hela kroppen :)

Nu ska jag se lite film, sen sova, God natt :)


Kommentarer
Ella

jag vill se före- efter bilder! :D

2012-06-12 @ 23:52:48
URL: http://gabbiesvikt.blogg.se/
Josefin

Shit måste bara säga att du är sjukt duktig!!

Skulle vilja ställa lite frågor eftersom jag själv är grovt överviktig, har du någon mailadress? :)

2012-06-13 @ 00:51:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0