Småätande...

Det är så mycket lättare att hålla sig ifrån att små äta då man tränar, vet inte varför, men så är det för mig iallfall. Har sjukt svårt att hålla mig borta nu. Dock har småätandet idag enbart varit frukt men det stör mig ändå att jag inte kan hålla mig borta. Jag är ju inte hungrig, bara sugen. Men i morgon blir det värre då min kusin har examens fika så då blir det lite gotta men man måste kunna unna sig det ibland bara man äter med måtta. Men känns lite jobbigt då jag inte kan träna bort det. Kanske struntar i att kliva upp på vågen på måndag ;) nej då, det är nyttigt att se även de dåliga resultaten så blir man lite extra sporrad också. Det gör inget om jag stått still denna vecka eftersom jag inte får gå ner så mycket att klänningen blir för stor, men det är inte roligt att gå upp.

I morgon ska jag med Sofie och Jasmin in till birsta. Jag ska köpa skor och en axelbandslös bh till bröllopet, är bara det som saknas nu sen är bröllops outfitten färdig. Bara 2 veckor kvar nu :s

Nu ska jag mysa med denna skönhet:



Trevlig helg :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0