Shopping

Idag var jag och mamma till birsta och handla lite. Mamma skulle ha skor tíll bröllopet och jag skulle införskaffa en väska, ett trådlöst tandgentbord och en trådlös mus. Först var vi och köpte skor till mamma, två par blev det och sedan gick vi vidare till birst city där alla butiker finns. Det blev många stopp i klädaffärena och jag var tvungen att prova lite kläder för att se vad jag har för storlek nu. Provade ett par jeans på kappahl och kunde ha strl 42! Kunde jag aldrig tro! Så det var super kul :D  Strl 42, helt otroligt! Sist jag köpte ett par byxor var de i storlek 52! Shit, 10 storlekar ner nu :) Men jag köpte inget, tycker att det känns onödigt då jag hoppas att snart inte kunna ha de ändå :) Trots det skulle jag verkligen behöva lite kläder just nu, det börjar bli riktigt svårt att hitta något i garderoben som inte ser ut somett tält. Men då ekonomin inte tillåter så får jag snällt vänta med det. Sen gick vi vidare till väskaffären där jag skulle köpa en väska som jag kan ha på Emelies bröllop. Blev denna;


Jag vill bara poängtera att detta inte var min stil förut men det verkar som att det inte bara är min kroppsform som förändras ;) Det gäller även skorna som jag köpte häromdagen.

Sen åkte vi till mediamarkt och köpte tangentbord och datamus. Så här ser de ut;


Jag har jag inte lyckats vinna tävlingen mot C ännu, mitt hopp ligger på vägningen i morgon bitti :) Hoppas, hoppas, hoppas! (Vägning lite oftare nu eftersom jag vill se om jag vunnit).

I övrigt så är det tufft just nu och jag får kämpa mer än jag behövt tidigare. Det finns så mycket goda saker överallt! Jag har hållt mig men jag får, som sagt, kämpa mer! Kanske kan bero på att jag inte kunnat träna nått så jag hoppas verkligen att jag kan komma igång med det igen snart.

Trevlig kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0