Promenader

Det blev en promead till idag, min storebror ringde och fråga de om jag ville följa med på en promenad så det ble 5 km till :) Så sammanlagt idag har jag gått 1.5 mil, inte jätte långt men det duger, speciellt som det här har varit en dag då jag dessutom skött maten ganska bra. Jag råkade ju missa lunchen efter som jag åt min frukost vid lunch tid men så kan det var ibland. Imorgon är planen att gå minst lika mycket, helst lite mer, får se hur det blir. Vill helst ut på en joggingtur men har lite ont i halsen så det tänker jag inte göra, men hoppas det försvinner snart så jag får ta i lite mer på träningen.
 
Dagens måltider:
9.30 1 dl mini yoghurt
12,15 Havregrynsgröt med mellan mjölk och äppelmos
Mellanmål: en smörgås med skinak på (mörkt bröd)
18,00 kyckling, ris och currysås  (kommer inte ihåg märket på såsen men jag är väldigt noga med att den bara ska blandas med mjölk alltså inte smör)
Kyckling, ris och cyrrysås är min absoluta favorit rätt! Därför är jag mkt glad att cuttysåsen inte innehäller så många kcal,har för mig att det var ca 65 kcal per dl, eller ja de kanske är ganska mycket men de är helt klart värt det :P
 
Jag har svårt för att veta vad jag ska äta till mellanmål, det blir bara samma och samma, några tips?
 
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0