Jobbigt nu...

Det är jobbigt nu, svårt att hålla sig ifrån alla goda saker som hör sommaren till. Glass är absolut det bästa jag vet och det är inte midre gott en varm sommardag. Så i förrgår kunde jag inte längre stå emot, jag åt glass, och trots att det bara var helt vanlig ica glass så var det den godaste glass jag någonsin ätit! haha. Det blev också lite smågodis som också var himelskt gott ;)Jag fattar inte att det ska vara så svårt att stå emot, jag kämpar emot allt vad jag kan men ibland, allt för ofta just nu, förlorar jag kampen. Jag fattar inte, det är inte direkt så att det är något livsviktigt utan man är bara "sugen", hatar att vara sugen, hur blir man av med det? Till och med när jag sitter här och skriver känner jag mig sugen på "något gott". Det är sjukligt! Hostan är kvar fortfarande så jag kan fortfarande inte träna och jag tror att det påverkar suget mer än vad man tror. Eller man blir mer motiverad att stå emot om man har tränat. Tre skräp dagar har det blivit men nu är det nya tag som gäller. Jag fick en mycket fin kommentar på ett av mina inlägg och det gjorde mig mycket motiverad, så tack själv! Nu gäller det att fokusera om. Jag tror jag ska trottsa hostan och gå ut och gå i morgon, en lugn promenad, bara så att det känns som att man har gjort något.

Förresten var jag och köpte ett linne och en t-shirt idag, båda var i storlek L och jag kan bara inte minnas sista gången jag inte hade flera X framför det där L;et :D Jag tänkte inte ens på det när jag var där men jag kan numera gå på avdelningen med vanliga storlekar!!!! Det går inte att beskriva den känslan! Aldrig mer ska jag behöva gå till avdelningen med stor storlekar.

Trevlig kväll :)


Kommentarer
Madeleine

Härlig känsla , läser lite bloggar för att inspireras att sätta fart . Längtar också efter att köpa snygga kläder , hamnar oftast på xxl sidan :( tältavdelningen

117 kilo hmmm Idag ska jag sätta fart :)

2012-06-11 @ 08:31:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0