Dagen

Idag har jag tvättat, tvättat och tvättat ;)Blir ju en hel del tvätt då man varit på husvagns semester, passade också på att städa lite i tvättstugan när jag ändå var där :P I övrigt har jag faktiskt inte gjort så mkt. Tog en joggingrunda nu på kvällen också men jag var trött och slut i hela kroppen så jag joggade halva vägen sen gick jag resten.
 
Dagens måltider:
07,30 1 dl mini yoghurt, 40 kcal, om jag inte minns helt fel
09,00 havregrynsgröt med lätt mjölk ca 200 kcal
13,00 oxpytt ca 150 gram tror jag, kommer tyvärr inte ihåg kcal innehållet
17,00 Quorn bitar, varma grönsaker och potatismos. Ca 230 kcal
20,30 ett äpple
 
Nu ska jag sova så jag är pigg på morgondagens morgon pass :) God natt
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0