Bröllop

Ja, i lördags var min bästa väns bröllop :) En helt oförglömlig dag!
Började med att vi på morgonen hjälptes åt att göra oss i ordning. Vi åkte till kyrkan en timme innan vigseln för att undvika att träffa gästern. Vi var inte speciellt nervösa förrens gästerna kom in i kyrkan och vi kunde höra en massa surr. Då blev Emelie nervös och smittade av sig rejält på mig :P När vi stod utanför portarna och väntade på klockorna skulle sluta slå och portrna öppnas, ville man helst smita därifrån ;) Men allt gick super och vigseln var jätte fin :)
Efteråt blev det lite fotografering och sen åkte brudparet iväg med häst och vagn till en sjö där de knäppte kort :) Vi andra fick gå en frågeslinga, jag kunde alla utom en :D Lite senare blev det middag, buffe med kyckling, kött, potatisgratäng och sallad. Mums! Efter middagen höll jag tal, jag var skit nervös och det hördes men det viktigaste för mig var ändå att jag gjorde det. Jag ville inte dricka alkohol innan talet men så fort det var avklarart leta jag reda på en cider, och eftersom det var så gott så blev det några fler under kvällens gång ;) Vid nio tiden drog live musiken igång. Jag dansade hela kvällen :O Jag dansar inte, eller ja, jag dansade inte förut iallfall! Haha skit kul hade vi iallfall!
Helt klart roligaste bröllopet/fest jag har varit på :) Sjukt kul!

Eftersom jag utlovat bilder så kommer det några här.

Jag 112kg




Utanför kyrkan


Dans med brudgummen


Jag kan bju på en bild till, denna togs lite senare på kvällen ;)



Blir några straffrundor i löpspåret med tanke på cigaretten ;)


Kommentarer
Josefin

Va fin du är :)

Svar: Tack så mycket :)
Linn

2012-06-19 @ 12:26:39
Therese

Vilken underbar förändring! Hittade precis din blogg, ska helt klart läsa igenom så mycket jag orkar och bli inspirerad! =D

2012-06-19 @ 21:42:17
URL: http://fran100till60.blogspot.se/
therese

Herregud! Vilken skillnad ! Snygg :D

Svar: Tack så mycket :D
Linn

2012-06-25 @ 11:10:50
URL: http://slutavarafet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0