Shopping

Tycker att den rubriken börjar bli välanvänd ;) Idag har jag varit och köpt en ny ishockey hjälm, tog ett tag innan jag hitta en som passade, men till slut så ;) Det blev en vit av märket Bauer. Så här ser den ut:
 
 
Eftersom mina löparskor var helt slut så har jag också köpt ett par nya löparskor :D Kanske lite dyrare än vad jag tänkt men jäkligt sköna :D Så här ser de ut:
 
För övrigt så tycker jag att det har gått lite trögt ett tag nu, jag har det svårt att äta lagom mycket, det blir lätt lite för mycket. Myket fusk har det varit. Ikväll ska jag på 50 års fest och då lär det bli mer fusk ;) men sen är det färdig fuskat och dags att sätta full fart igen. Ingen träning blev det idag heller för jag försöker få skavsåren att försvinna innan nystarten med nya skor i morgon :)
Jag längtar verkligen till måndag och invägningen, var längesen nu känns det som ;) Jag tror inte jag nått 40 kg gränsen ännu men jag tror att jag närmar mig :) Förra vägningen hade jag bara 2.2 kg kvar till att ha gått ner 40 kg, hoppas på att det bara är 1 kg kvar till dess nu. Nu ska jag sola lite innan det blir fest. Ha det bra :D
 
You can do it!


Kommentarer
Linda

Härligt med skor och hjälm =D Ja men ibland måste man fuska. Jag åt en glass igår när vi var i en nöjespark =). Vi håller tummarna för 40 kg!!

2012-07-21 @ 17:06:30
URL: http://goingsmaller.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0