Party!!

Igår var festen och den kunde inte ha blivit så mycket bättre, det var hur kul som helst och jag gjorde något jag aldrig trodde jag skulle klara av och det skulle jag inte heller ha gjort för ett halvår sedan. Jag stod på scenen och var med i en "show". Vi hade en musiktävling som hette The pudel rock show och jag var domare! 65 pers i publiken och jag sprang vrålandes upp på senen iklädd rockar utstyrsel! Haha, soo not me! men vad gör man inte för världens bästa storasyster! Jag var nervös innan men när jag stod på scenen så förvann det, det var faktiskt riktigt roligt, bilder kommer inte idag men kanske hinner fixa till i morgon. Jag blev skit full! Benen gick åt olika håll medans jag försökte flytta mig frammåt detta resulterade i att det var några väggar som stod i vägen här och där så nu har jag fått några nya fina blåmärken ;) Kom hem vid 06 tiden i morse, somna runt 7 och vaknade halv 10, så 2 1/2 tim sömn blev det för sen var det städning av lokalen som stod på schemat, jag var inte riktigt nykter då heller... Men en sjukt rolig kväll var det, speciellt roligt att jag var med som värd och festfixare och att det blev så lyckat är så otroligt roligt då man varit med i planeringen :)
Det jag inte fattar just nu är hur jag fortfarande kan vara vaken! Men börjar bli br trött nu:)
En sak som gjorde mig otroligt glad på festen var då min systers svärmor kom och gav mig en ros och sa att jag fick den för att hon var så imponerad över vad jag gjort och för att jag varit så duktig :) Då kom det nästan en liten tår! Fin gest av henne tycker jag!
  
 
Nu blir det nog snart sängen, Sov gott :)
 
You can do it!


Kommentarer
Linda

Vad roligt att det blev så lyckat! Härligt!! Vad roligt med blomman, det var jättegulligt avb henne =D

2012-07-30 @ 00:39:27
URL: http://goingsmaller.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0