Mår som jag förtjänar ;)

Gårdagen varen tuff dag för mig. Först hade jag mensvärk från helvetet, sen sov jag en lite stund, sen följde jag med några kompisar ut på krogen (första gången sen ja börja banta) och jag var inte direkt nykter ;) Blev kanske någon cider för mycket, men roligt var det vilket är en ny erfarenhet för mig då det gäller att gåpå krogen, har aldrig uppskattat det förut. Antar att det var för att jag inte kände mig bekväm med tanke på mitt utseende, inte riktigt bekväm nu heller men väldigt mycket mer än förut iallafall :) Roligt var det och jag kom hem vid 04.30, sov 5 tim sen kunde jag av någon anledning inte sova längre, kanske kan det bero på illamåendet som har infunnit sig i min kropp, Kan inte förstå varför ;) Som ni förstår så stoppade jag i mig väldigt, väldigt många kcal igår och jag är nästan lite tacksam över att jag inte är hemma i morgon så jag inte kan väga mig :P Dessutom gick vi på MAX då krogarna stängde och jag kan lova att jag inte åt en sallad ;) 
Jag åker till Gävle på eftermiddagen för att hälsa på Sofie några dagar :) kommer hem torsdag eller fredag så jag vet inte, jag kanske väntar till måndag nästa vecka innan jag väger mig. Men jag fuskvägde mig igår på mamma och pappas våg och den visade +-o och det tycker jag är heltokej med tanke på Estlandsresan jag var på i början av veckan. Jag tänker inte väga mig idag. Dessutom tror jag att jag brukar väga lite mer då jag har mens så kanske är det lite minus iallafall :)
 
Just de,t jag har ju köpt kläder :D
Fick åka och akut shoppa i fredags då jag insåg att jag enbart hade ett par byxor som jag kunde ha efterssom mina jeans tights gick sönder häromdagen. Så jag fick med mig mamma in på Birsta, jag köpte två jeans, ett par svarta och ett par blå och en tröja. Betalade bar 350 kr vilket jag tycker var super!
 
Mamma knäppte kort på mig igår innan jag gick på krogen så tänkte lägga upp lite före och just nu bilder :)
 
Här sitter jag och spelar bingo lotto ;)
 
Fest
 
 
Igår
 
Nu ska jag packa så jag är färdig då Emelie och Emil kommer och hämta upp mig för färd mot Gävle :)
 
You can do it!
 


Kommentarer
Marie

Vilken inspiration du är! :)

Svar: Härligt att jag kan inspirera någon! :)
Linn

2012-07-15 @ 15:17:09
URL: http://marieulrika.blogg.se
Linda

Härligt! Ibland måste man få gå ut och ha trevligt också tycker jag. Hoppas du hade roligt trots att du är bakis idag!

Jättefin ser du ut! Grattis till att du har gått ned så mycket!

2012-07-15 @ 20:37:36
URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Sofie

Du är så duktig! Jag blir verkligen inspirerad, jag håller på med precis samma sak, håller på att försöka gå ner i vikt efter haft problem med det hela mitt liv. Har också en målvikt och jag kommer titta in här för att inspireras mer :)
du är jätte duktig!

Svar: Det är så roligt att höra att jag kan inspirera andra! Tack så mycket <3
Linn

2012-07-25 @ 16:32:38
URL: http://www.sofieakerblom.blogg.se
Hannah

Bra jobbat! :-)

Svar: Tack :)
Linn

2012-07-28 @ 16:38:32
URL: http://www.vikten-av.blogspot.se
Pernilla

Wow, vad duktig du är! Grymt bra jobbat! :)

Svar: Tack, tack :D
Linn

2012-07-30 @ 20:48:33
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Linda -50,2 kg

Ååh vad grym du är! =)

2012-07-30 @ 22:09:16
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
FitnessMe

Jag kan bara instämma, wow! Du måste vara så nöjd, vilken satsning på dig själv du har gjort! Och vilken inspiration du är! :-D

Jag tänker också att det är helt naturligt om du känner dig trött/seg i kroppen efter att ha gjort den här resan så här långt och kan känna dig less på bantning just nu. Eventuellt skulle du kunna köra på "halv-paus" och satsa på att behålla din nuvarande vikt några veckor och dra ner på träningen till lite mindre, utan att sluta helt. För att sen köra en slurtspurt, tänker jag? Du vet naturlgitvis bäst själv vad som funkar för dig, det har du redan bevisat! :-) Lycka till!

Svar: Tack så mycket :) Ja jag har faktiskt funderat på en halv paus men det är ju så tråkigt ;) Men ´jag får se hur det går på morgondagens träning,Går det bra så kör jag nog bara på, men om enerin försvinner direkt så blir det nog lite mindre träning ett tag :)
Linn

2012-08-01 @ 17:18:21
URL: http://www.fitnessmefitnessme.blogspot.se
alexandra

men gud vad grym du är!!!!!!! har själv börjat ta tag i vikten :)

2012-08-13 @ 00:10:49
URL: http://mlbloggen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0