Hoppar över invägningen!

Idag blir det ingen invägning. i fem dagar har jag knapt träna och ätit hur mkt som helst, jag vet att vågen visar plus om jag ställer mig där nu och det orkar jag inte riktigt med just nu. så om jag inte kliver upp på vågen så kan jag förtränga att jag har gått upp och förhoppningsvist så visar vågen på minus om en vecka. Eller jag ska se till så att vågen visar minus, det finns inga andra alternativ! Ochjag ska vara under 70 kg den 13 augusti :)
 
Ha en bra dag :D
 
You can do it!


Kommentarer
Gentle Giant

Hejjar på dig denna vecka! Tycker du är grym på att kämpa och att du är en förebild för oss som vill göra en hållbar livsstilsförändring!

/GG

Svar: Tack så mycket :D
Linn

2012-07-30 @ 14:20:30
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se
Linda

Heja heja, det kommer gå bra!

Svar: Hoppas det :)
Linn

2012-07-30 @ 23:16:55
URL: http://goingsmaller.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0