Hemma igen :)

Nu är jag hemma igen efter några dagar på vift ;) Det var en rolig resa till Tallin som innehöll bussåkning, båttur, familj, vänner, mat, godis, glass, alkohol, shopping, promenader och många skratt :) Ur bantings synvinkel så var denna semester resa inte alls så bra som ni ser ;) De här tre dagarna har innehållit ett kcal intag som jag knappt får i mig på en vecka i vanliga fall kan jag tänk mig. Men roligt har vi haft så det spelar ingen roll. Dessutom hade jag ju bestämt innan att det inte gjorde något. Men nu blir det hår träning och diet för min del resten av veckan, så jag hinner gå ner det jag gått upp dessa tre dagar innan det är måndag och invägningsdags igen.
 
Dessvärre har jag kris på musikfronten eftersom min mp3 har gått sönder (min mp3 har varit min bästa vän under  träningarna)  :(  Men nu har jag iallafall beställt en ny :) bara att hoppas på att den kommer snabbt, hoppas den kommer innan helgen men jag tvivlar på det! Valde en med 8 gb och batteritid 7 tim. Tror inte jag behöver 8 gb men kan ju var bra om man vill ha böcker på den :) Den kostade bara 199 kr och det tyckte jag var väldigt billigt med tanke på vad mycket minne det är på den. Den fanns i svart och rosa, jag tog den rosa. Vilket är väldigt omig ;) Förr hade jag helt klart valt en svart, hade inte ens funderat på den rosa ;) Blir själv lite chockad över mitt val! ;) Recention kommer senare :)
 
Just nu håller jag på att ladda min mobil för att jag ska kunna ha den och lyssna på musik med på min kvällstur. Men nu har den laddat en stund och det regnar inte för tillfället så nu ska jag skynda mig ut innan regenet kommer igen ;)
 
Så här ser mp3 ut :)  
You can do it!


Kommentarer
Linda

Härligt med musik på träningen! Bra att du kunde beställa en ny. Vart gjorde du det någonstans?

Svar: Ja det är det viktigaste ;) På netonnet :)
Linn

2012-07-11 @ 19:55:56
URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Linda

Jag förstår dig! Jag brukar också lyssna på musik eller prata i telefonen när jag är ute och går. Står jag på crosstrainern hemma så ser jag på tv. Ok men då ska jag kolla där!

2012-07-12 @ 10:16:11
URL: http://goingsmaller.blogg.se/
ami

sweet! jag skulle dö om min mp3 höll bara 7 timmar.
Min håller 56 :D

Svar: Haha och jag som tyckte 7 timmar var mycket!
Linn

2012-07-12 @ 23:56:21
URL: http://silverlady.se/
Free video sharing - Veadoo.com

This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I've
found something that helped me. Thank you!

2018-03-19 @ 04:39:36
URL: http://https://www.veadoo.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0