Hängmatta :D

Äntligen har jag införskaffat en mycket efterlängtad hängmatta, har hängt upp den lite provisoriskt också så att jag skulle kunna prova den och den var minst lika skön att ligga i som jag hade föreställt mig ;)
Idag har det blivit två träningspass, ett i morse med C som blev 2,6 km, inte så långt men jag joggade och körde ryck (sprang så fort jag kunde) med jämna mellanrum så det blev jäkligt jobbigt ändå. Nu på kvällen tog jag ett pass ensam som blev 6,8 km, då joggade jag halva vägen, sen gick jag tillbaka. Nu är jag helt slut och jag är helt säker på att i morgon så kommer jag att ha träningsvärk! Känner redan av den lite... Men jag brukar må bra då jag har träningsvärk för då är jag hela tiden påmind om att jag har varit duktig och träna ;)
Just de nu är jag hemma igen så i morgon bitti blir det vägning :D
 
Imorgon blir det ett morgonpass men inget kvällspass för då ska jag åka båt in till gatufesten som är här i Sundsvall :) Ska åka med brorsan och hans familj och vi hoppas verkligen på bra väder och inte så mycket blåst för då blir det så vågigt ;) Det är roligt med lite vågor men inte för mycket.
Nu är det dax att sova. God natt :)
 
You can do it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0