Gå, gå, gå!

Hej jag vet att det är fler som kämpar med träning o mat och allt som hör till bantning, hur går det för er??
För mig går det ganska bra just nu, jag känner mig pigg i kroppen och mår allmänt bra.
Jag har med hjälp av min mailkompis Linnea (som jag fått kontakt med genom bloggen) börjat få upp ögonen för varför jag hamna i den situationen som jag var i. Det har hjälpt mig otroligt mycket och jag är inte längre lika rädd för att hamna i sanmma situation igen. Tack Linnea för alla härliga mail och jag hoppas på att det blir många fler :D
Jag kommer att delge er här på bloggen lite av det vi har pratat om men inte just nu. Det blir nog ett långt inlägg och det har jag varken, tid, ork eller lust med just nu.
 
Dagens träning har bestått i en promenad/jogging tur på 1.1 mil, gick mest men det var mitt på dagen med strålande solsken och det kändes som vi skulle drunkna i svett ;) haha! Blir en till tur nu på kvällen men eftersom det regnar så kanske det blir på löpbandet istället för ute. Föredrar att springa ute men när det regnar ute och det finns ett löpband inne så är det ju dumt att springa ute :P
Jag tycker att jag har skött maten bra också, men jag funderar på om jag kanske äter för lite. Kanske kan jag gå ner mer i vikt om jag äter lite mer mat så att inte kroppen ställer in sig på svält. Men jag får se på invägningen. Kommer inte bli någon invägning i morgon bitti heller eftersom jag är hos min syster och en vågarna kan ju visa väldigt olika. Jag ska nog väga mig i morgon på deras våg, men jag kommer inte räkna med det förens jag står på min våg :P
Det känns lite jobbigt att jag "missar" invägningen, den här veckan har jag verkligen längtat till invägningen och nu kanske det inte blir förens på onsdag! Men jag har ju valt själv att stanna några dagar och det kommer säker bli både roligt och mysigt att umgås med syster + familj i några dagar :D  Dessutom har jag ju en träningskompis när jag är här :)
 
You can do it!
 


Kommentarer
Marie

Kolla gärna in min blogg, jag kämpar också för att gå ner i vikt och blev väldigt peppad av din blogg! Du är super duktig!

Svar: Det ska jag absolut göra :)
Linn

2012-07-01 @ 22:25:43
URL: http://marieulrika.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0