Festbilder :)

Här kommer de utlovad festbilderna :)
 
Jag och storasyster Lena <3
 
 
Robin, jag och christian efter The pudel rock gameshow!
Vad tycker ni, kanske ska färga håret svart? ;)
 
Jag och storebror Linus
 
Jag och christian (Lenas sambo) + en del av Ullis ;)
Jag kan säga att jag kommer inte ihåg att vi tog denna bild! Säger kanske något om alkoholhalten i min kropp just då ;) 
 
När fotografen gick hem vid 3-4 tiden var det vi som var kvar :)
 
Jag och systerson Wilmer. Dagen efter. Snacka om att jag ser kutryggig ut!
 
The pudel rock gameshow!
 
 
 
You can do it!
 


Kommentarer
Linda

Superkul med bilder!

2012-07-30 @ 23:17:31
URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Sofie

Va kul att börja med hockeyn igen! min vän Linnea har visst kontakt med dig och dina råd ger hon också mig :) Har precis vägt in mig för första gången och har första delmålet om 3 månader, tack för din blogg :) Du är så duktig :)

Svar: Ja, det ska bli riktigt roligt :) Härligt att mina råd sprids, vet dock inte om de funkar för andra men funkar det för mig så borde de ju funka för någon mer ;)Jag hoppas att du kommer lyckas med ditt mål :) Bara du kämpar på så kommer du nog att nå det, lycka till! :D (jag förväntar mig uppdateringar om hur det går ;) ) Har du några frågor eller så så kan du skicka till [email protected] eller skicka en kommentar :)
Linn

2012-08-01 @ 12:03:48
URL: http://www.sofieakerblom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0