Tidigt en söndags morgon!

Klev upp lite väl tidigt i morse! Men så kan det bli när man inte kan sova. Vaknad 04,20. Men tänkte att det var lite väl tidigt att kliva upp då så låg kvar till 6,00 sen klev jag upp, Har sovit dåligt några nätter, orsaken till det är väll egentligen god men kan ju var nice att sova mer än 5 tim i sträck! Men det funkar tydligen icke nu!
Har varit lite dåligt med träning denna vecka, har enbart träna hockeyn, ja just det, Vi vann igår!!!! Woho, så jäkla skönt! Men ialfall så har jag bara tränat hockey denna vecka, simmat en gång med klassen och skridskor två timmar med klassen. Övrig tid har jag mest vilat. Maten har jag väll egentligen inte heller skött så bra men ja, jag tycker ändå det har varit okej. Det allra viktigaste är ju att man mår bra, och det är precis vad jag gör! Låter kanske lite knepigt att bara skriva sådär men ibland mår man dåligt, ibland bra och jag mår BRA! Är på hur bra humör som hellst!
Idag blir det pepparkaks- och lussebullsbakning så det blir ingen bra diet idag ;)  Men ibland är ju inte de det viktigaste!
 
Hoppas alla får en lika bra första advent som mig! Ha det bra :)
 
You can do it!
 
29 dagar kvar till nyår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0