Upp och ner går det.

Vissa dagar få man kämpa mer än andra för att hålla sig på mattan men det är väll så det ska vara :) Det är väll bara det att svackorna blir lite djupare än vanligt eftersom dagarna på topp är så mycket bättre än förut :) Att jag gick upp 0,5 var egentligen bara väntat men jag tycker inte om att se att viktkurvan går uppåt, det är mest det som är problmet för jag vet att jag akn bara jag skärper till mig. Jag har gått ner 40 kg på 7 månader och det här är andra gången vågen visar +. Det är okej. Det vikriga är att man kommer tillbaka på banan igen.
 
Idag blir det en tur ner till Gävle igen, men den här gången blir det buss (igentligen tåg men de har ersatts med buss nu under en månad ca) istället för med bil. Blir lite krångligare men jag behöver ju inte ha med mig trunken iallafall, då hade det blivit väldigt besvärligt!
Känns lite lång att åka ca 25 mil för en träning men det är ju så jäkla roligt dessutom känns det viktigt att var med i början så man kommer in i gruppen på en gång. Bussen går 12.25 sen kommer jag hem igen i morgon vid 12 tiden. Sen kommer jag göra samma sak igen på fredag för då har vi träning igen. Vi har träning nästa vecka också men då får jag se hur jag gör. Fram till 12 aug har de rabatt på dagbiljetterna vilket betyder att jag kan göra hela denna resa för ca 65 kr, alltså 65 kr för både dit och hem rsea vilket känns ganska billigt ;) Men efter 12 aug bilr det dyrare så då vet jag inte om jag kommer att ha råd att åka upp och ner hela tiden. 
 
You can do it!


Kommentarer
C

Japp, det går upp o det går ner.... Precis som det tydligen ska vara MEN det viktiga är nog att man fortfarande vet VARFÖR det blir så.
Det skulle nog vara värre om man absolut inte hade en aning om orsaken, då skulle iaf jag bli sur ;-)

Kämpa på, du har hittills varit så himla duktig!!!

2012-08-09 @ 20:49:06
URL: http://carusasviktblogg.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0