Promenader

Sammanlagt 4 1/2  timmes promenad idag, känns som det räcker ;)  2 timmar i morse och 2 1/2 halv timme nu på eftermiddagen/kvällen. Kan säga att sista halvtimmen  var jag ganska seg i benen! Har skött matintaget även idag så det här har varit en bra dag :D Det känns bra nu, jag har kommit igång igen och det tänker jag minsann hålla nu. Nu är det full fart. Under de veckor som gått då jag misslyckats lite med kaloriintags nivån så har jag iallafall hållit igång träningen och det känns som att det ju faktiskt är det viktigaste.  Så länge man håller igång med träningen så gör det inget om det slinker i några kalorier för mycket i bland.
 
Idag är det ju fredag och fredag betyder fredagsmys och det betyder oftast onyttigheter. Men inte här heller, jag har införskaffat lite gurka som jag kan gnaga på ikväll om suget uppstår.  Till denna gurka ska jag dricka några glas delikat kranvatten ;) Och på teven kommer det visas fångarna på fortet. Jag tycker det är synd att dobidoo visas samtidigt men hoppas på att det går att se på svtplay efteråt. Om det går att se dobido så ska jag göra det efter fångarna på fortet sen kan jag lova att jag ska sova!
Planen just nu är att promenera minst lika mycket i morgon eller att eventuellt byta ut kvällspromenaden mot en joggingtur. Men på förmiddagen blir det iallafall en prommis.
 
Men som sagt just nu känns det bra och det känns nästan som om att jag skulle kunna klara mitt års mål, men det är långt dit och det gäller att köra för fullt nu. Jag har iallafall inte tappat hoppet! Men jag har ett mål till på måndag som jag med all säkerhet inte kommer att lyckas med, att väga under 70 kg. Det kommer jag inte att hinna. Jag tror inte jag kommer sätta upp något mer datum mål för det målet utan jag ska bara fixa det så fort som möjligt, det är bara att köra på.
Nu ska jag fortsätta kolla på fångarna på fortet. Trevlig helg!
 
You can do it!


Kommentarer
Sanna

Hej!! Har följt din blogg ett tag nu! Tycker att du är riktigt duktig och är så imponerad! Du inspirerar mig till 1000 :) kika gärna in på min blogg! :)

Svar: Hej, härligt att höra :D Det ska jag absolut göra :)
Linn

2012-08-25 @ 11:18:13
URL: http://www.nyponsmal.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0