Invägning V.32-34

Jaa! Denna vecka blev det minus igen :D Var lite orolig för att det skulle vara ett litet plus men så var det inte :)
-1,1 blev det :) vädigt nöjd trots att jag inte nådde mitt mål. eller jag delmålsdatumet är ju i morgon men tror knappast att jag går ner 0.9 tills i morgon ;) Jag kommer väga mig i morgon med bara för att se hur nära eller långt bort jag var att nå målet så det kommer inte något nytt delmål förens i morgon.
 
Startvikt: 112 kg
Start BMI: 43.7
Längd:1,60

Nuvarande vikt: 70,8 kg (- 41,2)
Nuvarande BMI: 27,7 (-16)
 
Delmål vikt: 69,9 kg. 28 Augusti
Delmål BMI: 27.3
 
Just det, det där jag skrev igår om att vara vaken längre så att jag kunde sova längree idag, det gick inget vidare. Somnade strax före 23 och vaknade strax efter 7 i morse... Små drygt då man är ledig men så är det! Ikväll har jag iallafall hockeyträning och då kommer jag inte hem förens vid 23,15 ca så då blir et iallafall lite senare :)
I morgon börjar skolan, börjar klockan 11 så behöver inte direkt stressa på morgonen ;) Men blir nog en morgonpromenad så jag får inte sova hur länge som hellst även om jag i morgon skulle kunna eftersom jag kommer vara trött efter träningen.
 
Nu ska jag göra lite havregrynsgröt och lite senare blir det en promenad. Ha en bra dag :D
 
You can do it!


Kommentarer
Linda

Åh Grattis till minuset nu i veckan =D Det är ju jätteskönt! Och även om målet inte går i hamn tills imorgon så är det där bara om ett par dagar så jag tycker gott du kan räkna att du klarade ditt mål. Man ska inte säga att man missar utan man ska flytta målet istället ;-)
Hoppas skolan blir topp imorgon =)

2012-08-27 @ 15:07:18
URL: http://goingsmaller.blogg.se/
FitnessMe

Vad kul, grattis! :-D Bra jobbat!!

Svar: Tack :D
Linn

2012-08-27 @ 20:52:26
URL: http://www.fitnessmefitnessme.blogspot.se
ZtorZillen

Vilket minus! GRATTIS! Bra jobbat bruden! Heja dig!

Svar: Tack så mycket :D
Linn

2012-08-27 @ 21:13:04
URL: http://ztorzillen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0