Fest

För tredje helgen i rad så var jag på fest i går. Det var min farbror som fyllde 60 år. Så det blev som en släktträff :P Jag höll mig bra då det gäller maten och åt inte något onödigt. Hoppade över efterrätten, åt inga chips och på kvällen då det dukades fram korv tog jag en frukt :) Har haft det lite kämpigt de senaste dagarna så det kändes riktigt bra att kunna stå emot frestelserna :) 
Igår blev det ingen träning alls för då jag vaknade gjorde vi oss i ordning och åkte och kolla på agilitutävling. Har alltid vela ha en hund att träna agillity med så var mest där och kollade vad man skulle kunna skaffa för hund då jag har möjlighet att göra det  :) det var riktigt roligt att se alla glada hundar, de tyckte verkligen att det var roligt!
Idag ska jag iallafall ut och gå snart med min kusin sen blir det nog ett pass ikväll också. 
Den här veckan har jag två ishockey träningar en på tisdag och en fredag. Har planerat att gå på båda så det blir lite åkande fram och tillbaka nu. 
Nu är det bäst att jag går mig gör mig i ordning så jag inte kommer för sent. 
 
You can do it!


Kommentarer
FitnessMe

Bra jobbat, det där med frestelser på kalas är min största svaghet!

2012-08-05 @ 09:32:52
URL: http://www.fitnessmefitnessme.blogspot.se
Linda

Bra gjort att stå över all kalasmat!!

2012-08-05 @ 19:16:01
URL: http://goingsmaller.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0