Vila

Var riktigt skönt att inte kliva upp kvart i 6 för att ut och springa i morse :) Sov till 7 istället eoch hade en riktigt lung och härlig morge, fikade, gjorde lite sudoku och grejja lite. Jag tog det verkligen lugnt :P Sen gick ja till skolan och när jag kom dit så var jag 10 min försenad :P fast det berodde mer på att jag trodde att vi började kvart över nio och inte ni än att jag tog det lugnt på morgonen. Har gått till och från skolan idag och mer motion kommer det in bli idag.
i morgon bitti drar jag igång igen med morgontur sen blir det till att läsa lite studielitteratur, någon promenad på eftermiddagen, sen ska jag, Sandra och hennes kompisaar som kommer och hälsar på ner och bowla klockan 18. Söndagen lär se ut som lördag fast utan bowlingen :P På måndag kväll ska vi väll försöka leta upp någon majbrasa att gå och kolla på också antar jag :) 
Just nu längtar jag mest till på tisdag, måndag också självklar eftersom det är vägning då:P , men på tisdag ska jag på hockey! Ska se Sverige - USA i läkerol arena! Jag har inte sett landslaget live förut så det ska bli otroligt roligt och det är något jag verkligen ser framemot.

Nu ska jag läsa lite :)
Hej då!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0