Rekord :)

Slog både mitt tidrekord och steg rekord på rundan i morse, rekordtiden är numera 35 min och 4 sec, 37 sec bättre än tidigare :.) Jag kommer inte att slå det rekordet i morgon och det vet jag för att jag ska ha en vilo dag i morgon :). Kroppen behöver det nu, har tränat två gånger om dagen + alla promenadert fram och tillbaka till skolan, i 11 dagar nu så kroppen behöver nog återhämta sig lite :) Kommer inte heller bli någon kvällstur i kväll.  Igentligen vill jag inte men, det är viktigt med vila om man vill göra framsteg.

http://aktivtraning.se kan man läsa massor om träning, mat, fettförbränning, återhämtning mm.

Nu ska jag duscha sen bär det iväg mot skolan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0