Gävle

Är hemma i Gävle igen :D Skönt att komma hem och få lite ordning på vardagen igen :) När man är ledig blir man lätt lite lat :P har dock haft en tjurig hosta som inte vill ge mig så så jag kan skylla lite på den också för att jag inte gått så mkt i helgen.
I morgon när jag ställer mig på vägen för invägning vet jag att jag inte kommer bli nöjd. Jag blir inte nöjd om vågen inte visar åtminstonde -1 och det kommer den inte att göra, men det är bara att börja om ta nya tag. På tisdag ska jag till gymmet och köpa nytt månadskort, skulle gärna gjort det i morgon men kommer verkligen inte hinna med det. Har en hel del att göra i skolan nu men har ingen föreläsning på tisdag morgon så då ska jag dit igen. Var alldeles för länge sen nu och det ska bli hur kul som hellst!


Ikväll kan Brynäs vinna sm och jag kommer självklart vara bänkad framför teven :D Hade vart roligast att vara där men det funkar med teven också :P 

Nu ska jag grejja lite innan matchen börjar

Have a nice week <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0